A Christmas with a kiss under the mistletoe

2013-12-25 | 19:11:01
 
När klockan började närma sig 13.00 trillade mormor in genom dörren ...
Och eftersom denna julen bara skulle tillbringas med familjen, mormor och Kurre (min mosters pappa) så kunde julafton börja då Kurre skulle komma senare. Vi åt smörgås med julskinka på och tittade för en gångs skull på hela Kalle Anka, och dessutom tillsammans. När det var slut var det dags att börja med julbordet som blev lagom klart till Kurre knackade på dörren. När vi ätit färdigt var det dags för det som man längtat allra mest till ... julklapparna! Det visade sig att vara bra julklappar detta året också och vad det var ... det får ni se i ett annat inlägg. Kvällen fick sedan ett drömmade avslut. Jag fick en kyss under misteln av min man.
Adine

Vilka mysiga bilder! :) Jag hade typ bestämt mig för att se hela kalle anka också^^ Men jag är väldigt allergisk mot skiten xD Jag minns lite av tomteverkstaden och Askungen, men inget mer! Haha :)

Svar: Tack så mycket :) jasså? Ja, så kan det vara :)
Moa Håkansdotter

2013-12-26 | 20:17:53
Blogg: http://lundahlfoto.blogg.se
Linafoto

Låter som en väldigt bra julafton :) Och mysigt med kyss under mistel! God fortsättning!!

Svar: Ja, det var en bra dag & ett bra avslut :) god fortsättning!
Moa Håkansdotter

2013-12-28 | 14:02:11
Blogg: http://linafoto.blogg.se/

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: