En dag i cykelstaden Örebro

2014-04-26 | 19:28:17

Sol, värme, shopping, sura miner, glada miner och fika är ord som beskriver vår dag.
Vi började dagen med att åka till en galleria och jag tittade efter skinnjackan jag la upp en bild på igår men den var slutsåld. Likaså var det med tröjan, som också fanns på önskelistan. Detta resulterade till rättså sura miner för min del...

Efter Lager 157 rullade bilen vidare till Örebro och herregud vilken värme. Svart outfit var inte lyckat från min sida. En av affärena som fanns på huvudgatan var Vero Moda och eftersom det var där skinnjackan skulle finnas tänkte jag "kan ju se om den finns här, bara för att" och vet ni? Det gjorde den! Det fanns EN kvar och den var i min storlek. Hur stor är chansen!? Leendet flög upp till öronen! Så nu är jag en stolt ägare till en beige skinnjacka. Avslutade denna dagen med en biskvi och en kaffe på ett café.

Bilder på det jag shoppat kommer upp antingen på söndag eller under nästa vecka.
Emelie [FOTO]

Åh, Örebro! :)

Svar: Ja, verkligen en fin stad! :)
Moa Håkansdotter

2014-04-27 | 08:17:56
Blogg: http://smallprettythings.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: