Min nästa drömresa

2014-08-22 | 12:00:00
 Bilder från WeHeartIt och google
 
Efter gymnasiet vill jag åka i väg. Upptäcka en del av världen och göra något nytt.
Jag och min familj åker nästan alltid på charterresor när vi åker utomlands (vi har åkt till Barcelona och till London då det inte var det). Men hur mycket får man egentligen se av landet när man ligger vid hotellets pool hela dagarna och kanke gör någon utflykt någon dag? Jag vill se mer. Vandra och åka runt och se hur den delen av landet vi befinner oss i, faktiskt ser ut. 
 
Därför vill jag efter gymnasiet åka i väg med en kompis och backpacka. En båtluff i Grekland eller vandra runt bland Nya Zeelands otroliga landskap. Resan kommer vara ett äventyr, något nytt, upptäckande, lärorik och ett minne för livet som kommer lära oss att ta mer ansvar och vi kommer säkerligen växa som personer. Can't wait to do this!
MATILDA

härliga bilder! :)

Svar: Tack! :)
Moa Håkansdotter

2014-08-22 | 13:08:17
Blogg: http://matildays.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: