Mitt sista år i skolan börjar i dag

2014-08-19 | 12:00:00



I dag är det dags att gå tillbaka till vardagen igen.
Mitt sista sommarlov är slut och det har spenderats på jobb med lite guldkorn här och där med vänner, familj och pojkvän. Helt sjukt att jag nu börjar trean, sista året på gymnasiet. Om exakt 297 dagar tar jag studenten. Va? Vi började ju nyss ettan? Då vi fick bli utsatta för inspark och Emelie och Hanna cyklade in i en häck.
 
Under detta sommarovet med jobb har jag dock lärt mig en del saker. Under tvåan och framför allt i slutet ville jag inget annat än att ta studenten och få börja jobba. Nu när jag jobbat under hela sommaren är jag glad att jag har ett år kvar, så nu ska jag njuta av detta året. Det är trots allt mitt sista år i skolan. Ett år kvar med mina fantastiska tjejer.

michaaan!!

Haha omg jag va ju blond där!!! XD helt sjuk att det är sista året!

Svar: Haha jag vet! Så roligt att se gamla bilder ändå ;) jag vet! Helt galet!
Moa Håkansdotter

2014-08-19 | 18:31:18

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: