En fin beige topp

2014-02-20 | 16:13:00
Nikon D3100 + 55-300/4,5-5,6 + Nikon Speedlight SB-700 + diffusor

Mitt lov blir inte jätte mycket till lov, då jag är i stan nästan varje dag ändå.
Det har varit körlektion och riskettan och sen har jag idag varit inne i stan med Patrik. Fick med mig en topp hem och hittade även lite andra grejer som jag tänkte köpa imorgon då jag ska in till stan igen, fast med min klasskompis Signe. Vi ska ha en mysig dag på stan!
Sofia Eklund

åh gud vilken fin tröja!

Svar: Ja, tyckte den var jätte fin!
Moa Håkansdotter

2014-02-20 | 16:36:15
Blogg: http://sofiiaeklund.blogg.se/
Fotograf Julia Jonsson

Åh den var jättefin! Gillade verkligen färgen. Var har du köpt den?

Svar: Tack så mycket! Gillade den också :) den är köpt på H&M.
Moa Håkansdotter

2014-02-21 | 08:19:20
Blogg: http://fotografjuliajonsson.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: