Femtio nyanser av honom/mörker/frihet

2014-02-25 | 15:04:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6

Äntligen kom SMS:et om att böckerna fanns att hämta!
Tog inte många minuter innan jag var på plats och fick paketet i min hand. Det är så många som läser dessa nu och de flesta säger att serien är bra. Har ni läst eller kanske läser dem? Vad tycker ni? Eftersom jag slutat för dagen ska jag nu öppna första boken tillsammans med en kopp te.
FlizanLizan

Bästa böckerna som finns :D

Svar: Ja, vi får väl se om jag tycker likadant sen :)
Moa Håkansdotter

2014-02-25 | 19:46:35
Blogg: http://flizanlizan.blogg.se
Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh! Jag läste de där böckerna precis när de kom ut och ÄLSKAR dom! Var helt fast, läste ur alla på en gång :P Hoppas du tycker de är lika bra som jag gör.

Svar: Ja, det får vi hoppas på! Roligt att du gillade dem :)
Moa Håkansdotter

2014-02-27 | 22:20:19
Blogg: http://www.aslundsandra.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: