De ligger just nu och väntar på att läsas

2014-07-08 | 12:00:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6
 
Jag hittar böcker att läsa lite här och var och har därför nästan alltid böcker som ligger på kö.
Jag skrev förra veckan ett inlägg där jag gav tre tips på böcker. Där nämner jag även att jag gått från att tycka läsning är jätte tråkigt till att tycka det är avslappnande. Detta har lett till att det nästan alltid ligger böcker på kö hemma hos mig. Jag håller just nu på att läsa Femtio nyanser av honom som är skriven av EL James. När jag läst klart den blir det till att läsa de andra två böckerna i den serien och sedan har jag yttligare tre som framöver ska läsas och det är dessa:

Julie Cohen - Dear Thing
"After years of watching her best friends Ben and Claire try for a baby, Romily has offered to give them the one thing they most want. But Romily wasn't prepared for the overwhelming feelings that have taken hold of her and which threaten to ruin her friendship with Ben and Claire - and even destroy their marriage. Now there are three friends, two mothers and only one baby, and an impossible decision to make..."

Candace Bushnell - The Carrie Diaries
"The Carrie Diaries är en humoristisk berättelse om en av vår tids mest kända och älskade tevekarraktärer. Vi får lära känna Carries vänner och familj och vi får vara med när hon i slutet tar det stora steget och lämnar småstaden för sitt nya liv i New York."

Candace Bushnell - Sommar i New York
"Sommar i New York är den andra boken om Sex and the City-Carries tonårstid. En berättelse fylld av humor, vänskap och kärlek till världens mest fantastiska stad: New York."

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: