Ny bloggdesign

2014-07-25 | 12:00:00
Jag var för ivrig för att ta kort på den gamla så det blev ingen "gammal VS ny" denna gången. Hur den gamla såg ut ser ni genom att klicka er in på kategorin "Bloggdesign" och då är det den som då står som ny.
 
Vad tycker ni om denna nya design? Bättre/sämre än den gamla? 
Jag visste inte riktigt hur jag ville göra med bilderna nedanför namnet i headern. Om jag skulle ha dem eller om jag bara skulle ha namnet och sedan en profilbild på mig där jag håller i min kamera. Frågade lite i familjen och då fick den med bilder flest röster, så därför blev det den. Vad tycker ni? Ni kanske kan föreställa er hur den andra hade sett ut i ert huvud.



Update: Valde att byta till det andra alternativet av design. Endast namn och sedan en profilbild där jag håller i min kamera. Det ser mer stilrent ut samt att man ändå får fram vad det är för typ av blogg. Nu är jag nöjd! 

 
Moster

Sjukt snygg!!!!!😘

Svar: Tack moster!
Moa Håkansdotter

2014-07-25 | 21:04:03
Josss.

Jag tycker din förra design var snyggare och mer stilren! :)

Svar: Bra att du är ärlig. Men vad säger du om att ta bort bilderna under header-namnet och bara ha namnet och sedan en profilbild på mig med min kamera? :)
Moa Håkansdotter

2014-07-25 | 23:10:58
Blogg: http://underligaste.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: