Throwback Thursday - en stor saknad

2014-07-31 | 12:53:26
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 eller 55-300/4,5-5,6 eller iPhone 3GS
 
En stor saknad jag har i mitt liv just nu är min praktik på Leijon Event.
Jag hade min praktik där i maj 2013 och jag var LYCKLIG när jag jobbade där. Älskade att stiga upp varje morgon för att åka bussen dit och kom alltid hem med ett leende på läpparna. Min mamma skrev i min almanacka "Älskar dig mammas duktiga tjej. Du skiner som en sol när du kommer hem om dagarna." och det var precis det jag gjorde. Jag kände mig lycklig och glad. Älskade livet. Hade varit en dröm att få jobba där med de grabbarna igen, bara för en sommar.

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: