En regnig söndag med roligt jobb

2014-06-29 | 12:31:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6
 
Denna söndag skulle jag egentligen haft en fotografering, men det blev ändrade planer.
Rullade upp rullgardinen när jag vaknade och såg att det regnade ute. Tråkigt. Inga sura miner för det dock. Jag ska nu sätta mig och planera den kommande veckan lite. Framför allt med bloggen, så att jag slipper komma hem från jobbet och tänka ut något att blogga om varje dag. Skönare med planering så att man vet vad som gäller. Bland annat kommer bilderna från kalaset i går komma upp senare i dag. Vad gör ni denna söndag?
Isabelle

Fina bilder!

Svar: Tack Isabelle!
Moa Håkansdotter

2014-06-29 | 12:36:12
Blogg: http://bells.blo.gg

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: