Snapshots from London

2014-06-22 | 14:45:00

Bild till vänster: vår nyckel till hotellrummet. Lite annorlunda.

 Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 eller 55-300/4,5-5,6
Liza & Alicia

London verkar så härligt! :) Har alltid velat åka dit! Är det värt att åka tycker du?
Kram Liza

Svar: Absolut! Jag har alltid velat se London så det var verkligen värt för mig att åka dit. Jag hade inga speciella förväntningar konstigt nog. Förmodligen för att det var min första utomlandsresa utan sol och bad. Jag vill tillbaka till London då jag inte känner mig riktigt färdig med den staden, så absolut. Åk dit om ni har möjlighet! :)
Moa Håkansdotter

2014-06-22 | 21:19:17
Blogg: http://alizia.devote.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: