Triaden 2014

2014-06-04 | 21:47:41

Nikon D3100 +  55-300/4,5-5,6

Det blev en sen bloggning i dag och anlednigen till det är ...
att jag inte förren nu har tillgång till att sätta mig ner vid datorn. Slutade skolan 14.30, var hemma 16.30. Gick direkt till gymmet och gymmade till 18.30. Kom hem och sedan knackade killen på dörren som kommit hem för att vara hemma över helgen, medan jag åt. Duschade och nu kom jag precis hem till killen och vi ska krypa ner och sova snart. I skolan i dag har det varit Triaden. En eftermiddag där olika representater för de olika skolorna tävlar i friidrott. Vår skola kom tyvärr sist, men tyckte ändå det var roligt att titta eftersom jag inte gjorde det förra året.

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: