18 år

2014-03-30 | 12:50:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 + reflexskärm guld/vit 80 cm (guld)

Idag fyller jag 18 år. Idag blir jag myndig.
Hela helgen har bestått av firanden. I fredags firade jag med tjejerna, igår var det årsfest med innebandyn (bilder kommer eventuellt) och idag är det släktkalas. Att fylla 18 känns stort och helt fantastiskt. Och vet ni vad det var i presenten jag öppnade idag på morgonen? En resväska. I resväskan låg det ett bokningsbevis på en resa till London. Hur glad!? Världens bästa föräldrar! 
Felicia

Grattttis Moa! :)

Svar: Tack så mycket, Felicia! :)
Moa Håkansdotter

2014-03-30 | 15:58:57
Blogg: http://kompakt.nu

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: