Det här med att garderoben är för liten

2014-03-15 | 18:15:00

Jag är just nu i ett väldigt stort behov av en större garderob.
Vi får se hur vi löser detta, men större utrymme att hänga kläder i är det som behövs. När vi ändå är inne på ämnet kan jag berätta att min lillasyster har i sitt rum en liten hörna (som ni ser på bild nummer två) där hon kan välja ut sju plagg (hon har för tillfället sju galgar) som hon vill ska synas. Jag tycker det är riktigt snyggt när en del av sina kläder, kanske sina favoriter, hänger på en ställning eller likande.

OBS! Det är mina favoritkläder som är med på bilderna. Hehe.



Förresten var det många som var inne på bloggen igår och läste mitt inlägg om sociala medier. Är det något ni vill att jag ska blogga om oftare? Mina tankar och åsikter kring vissa saker.
Hanna Höglund

Jag har ett tips på hur du kan göra för att få mer plats! :)

Svar: Tell me! :D
Moa Håkansdotter

2014-03-15 | 18:22:35

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: