En liten Hugo i solnedgången

2014-05-31 | 20:22:18
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6
 
Bilderna ovan är från när en liten kille vid namn Hugo var hemma hos oss en kväll innan London.
I dag har det inte blivit någon vila efter London-resan inte. Klockan ringde vid 09.30 (liten sovmorgon fick jag i alla fall jämfört med i London) och jag hoppade upp ur sängen för att sedan hoppa vidare in i duschen. Gjorde mig i ordning och rullade sedan i väg med bilen för att jobba. Gick jätte bra & roligt var det också! I morgon är det söndag och då kommer dagen gå åt till att ta kort på det jag köpt i London samt fixa lite blogginlägg.
Veronica

Så söt!

Svar: Jag håller med! :)
Moa Håkansdotter

2014-05-31 | 20:29:00
Blogg: http://wallgrenveronica.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: