Bär nu höstens färg i håret

2014-10-07 | 18:10:50
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 + Nikon Speedlight SB-700

Körde på en riktig förändring i går hos frisören.
Gick från att vara helt blond till rödbrunt/mörkrött hår. Har varit både brunett och rödhårig innan så körde en blandning den här gången. Velade fram och tillbaka mellan rödbrunt och ombre från det att jag bokade tid förra veckan till det att jag satte mig i frisörsstolen i går. Det slutade i alla fall med att jag blev rödbrun och jag är nöjd!
Mamma

Fin tjej 😊❤️

Svar: Tack tack :)
Moa Håkansdotter

2014-10-07 | 20:48:12
Liza Ludvigsson

Jisses så snyggt det blev Moa!!

Svar: Tusen tack, Liza! :)
Moa Håkansdotter

2014-10-07 | 21:01:52
Blogg: http://www.nattstad.se/lizaludvigsson
Linda Mikaelsdotter

Fin färg!

Vill du ha hårinspiration, tips på bra produkter och snygga hårfärger så kika in på min hemsida.
Följ min späckade vardag som frisör, hårstylistlärare, färgtekniker och makeupartist!
Vi ses! <3

Svar: Tack så mycket!
Moa Håkansdotter

2014-10-10 | 20:03:55
Blogg: http://www.lindamikaelsdotter.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: