DIY: gör ditt egna "To Do Today" block helt gratis

2014-09-19 | 16:42:16
Nikon D3100 + 50/1,8
 
För ganska så länge sedan hittade jag ett väldigt praktiskt tips på Fannys blogg.
Nämligen ett "to-do-today" block. Jag fick då idén: varför köpa ett när man kan göra ett själv. Vissa människor som är väldigt pyssliga kan till och med göra ett, för hand verkligen, men så duktig är inte jag så därför använder jag mig av Photoshop. 
 


Jag valde att använda mig att samma färger som i det blocket man kan köpa, men självklart kan du använda dig av precis de färger du vill. Tydligen så fungerade det inte att göra en acction i Photoshop på hur jag gjorde, som ni kan använda er av, utan ni får helt enkelt göra den helt själva - alternativt att ni skriver ut min som ni hittar HÄR.




När ni gjort färdigt er lista skriver ni ut den i den storleken ni vill ha. Jag har ovan valt att göra den så stor så att det får plats två stycken bredvid varandra på ett A4. Man klipper sedan ut listorna och häftar sedan ihop dem. Detta kan man självklart göra med fler listor, det är bara att skriva ut fler, så att man får ett block.


Man kan också skriva ut sin lista på ett helt A4 och sätta upp den på en anslagstavla, kylskåp eller liknande. 
 
 
Vilma

Vill du göra en sån till mig kära syster? Så fin ♡

Svar: Självklart! :*
Moa Håkansdotter

2014-09-19 | 22:26:52
Blogg: http://msvilma.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: