Kostymbyxor att ha till vardags

2014-09-13 | 12:00:00
Nikon D3100 + 50/1,8
Fotograf: Pojkvännen Patrik

"Wow, jag måste ha ett par jag också!"
Har länge velat ha ett par byxor (inte jeans) & när en kompis till mig en dag hade på sig ett par sådana här så tänkte jag tanke jag skrev här ovan och så blev det också. 299kr på Gina Tricot!
VERONICA - fashion blog

SÅ snygga bilder!! :) Hoppas din dag har varit fantastisk, och att du får en underbar lördagskväll! :) Kram!

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir, Veronica! Min lördagskväll spenderades på tåget hem. Hoppas du hade en roligare kväll ;)
Moa Håkansdotter

2014-09-13 | 18:41:09
Blogg: http://vveronicas.com/

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: