Startar höstlovet med en lyxfrukost

2014-10-27 | 11:10:42
Nikon D3100 + 50/1,8
 
I dag är första dagen på mitt allra sista höstlov.
Känns ganska surt att säga det om varje sak som har med skolan att göra, detta året, men det är så det är. När jag springer ut från skolan om 227 dagar så påbörjar jag ett nytt kapitel i mitt liv. Vad det sedan blir, återstår att se. I alla fall så lagade jag och lillasyster en riktigt god frukost i dag. Pannkakor med nutella och sirap och en mango-hallon-banan-smoothie. Mums!
Sanna Preifelt

Åh gud vad perfekt :)

Svar: Ja, det var verkligen lite vardagslyx trots att det är lov :)
Moa Håkansdotter

2014-10-27 | 11:48:30
Blogg: http://sannasrum.se
Elin Skoglund

Hej Moa,

Jag heter Elin Skoglund och jobbar på bloggportalen Nattstad.se. Jag hade velat komma i kontakt med dig via mail men hittar ingen på din blogg. Det hade vart super roligt om du kunde slänga iväg ett mail till mig så berättar jag mer där!

2014-10-27 | 14:28:50
Blogg: http://nattstad.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: