Skratt är det som smittar av sig lättast

2013-11-18 | 18:44:00

Fick en kommentar om en tävling på en blogg & tänkte, visst kan jag vara med!
Temat på tävlingen är "Människor är vackra" och man skulle då välja ut en bild man själv tagit på en person. Jag valde då ut denna bilden, som ni ser här ovan, på min pojkväns lillasyster Erika. Vi var iväg i somras och när alla badade i poolen, stod jag vid sidan om och fotograferade. Erika ropade då "Moa! Ta kort på mig när jag ligger på denna". Jag vände mig om för att ta en bild och precis när jag skulle trycka av ramlade hon av och började då skratta. Detta blev, och är fortfarande, en av mina absoluta favoritbilder. 

Om man vinner denna tävling kan man vinna en värdecheck på 200kr hos Kamda.se, som säljer kameraprylar. Om jag skulle bli den lycklige vinnaren, skulle jag använda min värdecheck till en dubbelsidig reflexskärm.
♫♪ sandra - en musikblogg

härlig bild

Svar: Tusen tack!
Moa Håkansdotter

2013-11-24 | 18:23:19
Blogg: http://www.sandramusic.spotlife.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: