En helt grym födelsedagspresent

2014-04-03 | 12:00:00
 
"När man fyller 18 ska man önska sig något man kommer minnas hela livet."
Det var vad min mamma sa till mig när jag började säga saker jag ville ha. (Bland annat önskade jag mig saker till kameran.) Jag kunde inte komma på något som jag "skulle minnas hela livet", så det var upp till henne att komma på något. När jag sedan öppnade morgonpresenten i söndags och såg en resväska blev jag jätte glad. Pappa säger sedan "är det mycket utrymme i den då?". Jag öppnar resväskan och får se bokningsbekräftelsen ligga där i tillsammans med en Londonguide och ett collage med bilder mamma satt ihop. Jag fann inte ord! Så sjukt! Så galet! SÅ GLAD! Tusen tusen tack, världens bästa föräldrar! Snacka om att jag kommer minnas min 18 års present.
Lova

Vad valde du för gymnasie? Valde du lärling eller bara vanlig hotell och turism? :)

Svar: Jag valde "bara" hotell- och turismprogrammet. Alltså inte lärling :)
Moa Håkansdotter

2014-04-04 | 07:34:55
Anonym

Bara för att vi älskar dig :)

2014-04-04 | 23:04:03
Lova

Vad är skillnaden på dom två? Jätte fin blogg förresten :)

Svar: Jag förstår inte riktigt vad du menar? Tack så mycket! :)
Moa Håkansdotter

2014-04-05 | 18:12:11

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: