Mitt liv om 10 år

2014-08-01 | 16:22:03
Nikon D3100 + 55-300/4,5-5,6

Ja, vad gör jag om 10 år? Vad gör jag när jag är 28 år gammal?
Det finns ingen chans i världen att jag kommer veta vad jag gör om 10 år nu, men man kan alltid ha en tanke på vad man tror att man kommer att göra, vad man har för jobb och var man befinner sig.
 
Om 10 år tror jag att jag har minst ett barn, kanske till och med två. Jag tror jag har hittat ett jobb som jag trivs som fisken i vattnet med och att jag bor tillsammans med Patrik i förhoppningsvis ett hus. Var det huset står är jätte svårt att säga. Vill så gärna säga att jag tror att det finns i Göteborg, men jag skulle inte bli förvånad om det står kvar på hemmaplan, fast i närmaste stad. På fritiden tror jag att jag umgås med vänner och att jag fortfarande fotograferar och bloggar.
 
Kanske är det inte alls så här mitt liv kommer att se ut. Kanske har jag hittat precis vad jag vill bli och håller på att utbilda mig till det och då inte har några barn samt bor i en lägenhet någon helt annanstans än här eller i Göteborg. Jag låter framtiden och ödet hjälpa till med var i livet jag är när jag är 28 år gammal.
 
Vad tror ni att ni gör, befinner er och jobbar som om 10 år och hur gamla är ni då?

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: