En show av och med ungdomar

2014-06-11 | 18:15:25
Nikon D3100 + 55-300/4,5-5,6
 
På min hemort har vi som tradition att högstadiet håller en show för varje år.
Alla andra år har varje årskurs hållt varsin show. Detta året slog alla ihop sig så att det blev en show. Showen var bra och minnen väcktes upp i mitt huvud från när jag själv stod på scenen och gjorde våra shower. En varje år. Detta året valde de även att ha showen utomhus, på en liten innegård. Jätte dåligt enligt mig till en början, men det gick faktiskt bra. Det var så himla härligt att få sitta utomhus i kvällssolen och lyssna på uppträdandet.
Isabelle Olofsson

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket Isabelle! Roligt att höra :)
Moa Håkansdotter

2014-06-13 | 11:28:00
Blogg: http://isabelleolofsson.se/

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: