Frågestund - ni frågar, jag svarar

2014-06-02 | 10:00:00

Jag har fått önskemål om att ha en frågestund här i bloggen så här kommer det en. Det är bara att fråga om det är något ni undrar eller funderar på. Jag svarar sedan på era frågor om ca två veckor. Vill ni ha svaren i text i ett inlägg eller i en video? Börja ställ frågor...NU!
 
 
Felicia

Vad har du för planer i sommar? är du nöjd över ditt gymnasieval? :) Alltid kul med svar i en video :D

kram Felicia

2014-06-02 | 20:36:40
Blogg: http://felicialiv.se
Felicia

Vad har du för planer i sommar? är du nöjd över ditt gymnasieval? :) Alltid kul med svar i en video :D

kram Felicia

Svar: Tack för dina frågor! :)
Moa Håkansdotter

2014-06-02 | 20:36:41
Blogg: http://felicialiv.se
Hanna Höglund

Vad vill du jobba som?
Tjärnar du pengar på bloggen?
Appar du använder mest?
Favoritlåt?
Vad tror du att du gör om 5 år?
Tar du mycket egobilder?
Vad gillar du bäst med dig själv?
Vill du få barn tidigt?
Har du något husdjur?
Hur många besökare har du på din blogg dagligen?
Slösar du mycket pengar?
Hur kan du vara en sådan underbar vän?

2014-06-04 | 17:42:08

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: