Födelsedagsfest för tre artonåringar

2014-03-29 | 13:57:12

Igår fanns det inget utrymme för någon bloggning och tänkte inte på att tidställa något heller.
Eftersom två tjejer i min klass fyllt 18 år och jag fyller imorgon, bestämde vi oss för att fira alla oss samtidigt. Dirket efter skolan igår åkte jag, Sara och Signe hem till Signe för att laga mat och fixa i ordning oss. Klockan 18.30 trillade Hanna och Sanna in genom dörren med varsin present till oss. Vi fick varsin ljuslyckta. Jätte fin! Tack! När klockan närmade sig 23.00 kom Patrik och hämtade mig. Åh, så roligt det var att träffa honom igen efter tre veckor isär. Somnade gott i hans famn. Tack för kvällen tjejer!
Markus Wallster

Grattis till er alla 3 :D

Svar: Tack Markus! :D
Moa Håkansdotter

2014-03-29 | 14:20:57

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: