En turistdag med olika sevärdheter

2014-05-28 | 22:39:24
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 eller 55-300/4,5-5,6
 
I dag har det varit en riktig "turistdag" här i London. En kamera i handen på platser där alla turister befinner sig.
Vi har besökt Harrods, Picadilly Circus, Trafalgar Square, Big Ben, Westminister Abbey, London Eye, Tower Bridge och avslutade dagen med en middag i China Town. Jag har sååå mycket bilder i kameran att jag vet inte var jag ska börja med att visa här på bloggen. Visar tre bilder från i dag på Big Ben, Tower Bridge och London Eye så får ni se fler bilder när jag kommer hem igen. Lite fler bilder från dessa sevärdheter samt lite "snapshots". Anledningen till att jag inte bloggade i går var för att vi på kvällen gick på musikalen "The Bodyguard" här och kom hem väldigt sent. Grym föreställning och riktigt mäktigt!
EVELINA

Vad kul att du är i London och fina bilder! Musikalerna i London är alltid något extra så roligt att ni hunnit med det också! =D

Svar: Tack så mycket! Roligt att höra :) ja, det var verkligen mäktigt och det blir en förmodligen en resa tillbaka till denna staden. Har inte hunnit med att se "London by night" och det är något jag vill se så det får bli nästa gång ;)
Moa Håkansdotter

2014-05-29 | 13:58:02
Blogg: http://evelinaknipstrom.com
Annika

Super fina bilder! :)

Svar: Åh tusen tack! Vad glad jag blir :)
Moa Håkansdotter

2014-05-29 | 17:28:48
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Isabella - Szalai Fotografi

Vilka fina bilder! Själv åker jag till London den 15:e Juni, har lite beslutsångest om vad för objektiv jag ska ha med mig haha!

Svar: Tusen tack! Vad roligt att höra :) åh vad roligt. Hoppas du får en bra resa! Ja, det där med vilken objektiv man ska ha med sig är alltid ett dilemma. Själv har jag bara två än så länge så jag tar med mig båda två ;)
Moa Håkansdotter

2014-05-30 | 12:57:26
Blogg: http://szalai.blogg.se
Isabella - Szalai Fotografi

Jag har tre, kitobjektivet, ett 40mm och ett telezoom på 55-300mm + att jag vill ha med mig mitt batterigrepp haha! Tror det lutar mot att jag har med mig kitobjektiver och mitt 40mm bara, men man vet ju aldrig :p

Svar: Det kommer säkert bli jätte bra! 55-300 har jag också och jag hade användning för det :)
Moa Håkansdotter

2014-06-02 | 10:16:13
Blogg: http://szalai.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: