Inga ord behövs, kolla videon

2014-05-07 | 10:49:00
Cassandra

Jag tycker det är väldigt lustigt att alla dela denna videon... visst det som sägs är sant. Men om vi ska vara realistiska.. ingen kommer ju följa detta ändå..
eller vad tror du?

Svar: Tyvärr kommer väl ingen börja följa det som du säger, men jag hoppas att folk börjar tänka till. Idag är samhället så att nästan alla har en dator och en mobil, men bara för det behöver man inte ge upp sitt sociala och missbruka teknologin. Jag ser många fördelar med att ha mobilen, men kanske ska man ta sig en tankeställare och inte sitta så mycket vid mobilen om man är medveten om att man använder den mycket. Umgås socialt istället för att sitta och SMS:a med varandra!
Moa Håkansdotter

2014-05-07 | 12:35:30
Blogg: http://cassandranilsson.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: