Lumene - Soft Touch | Mary Kay

2014-10-28 | 16:00:00

Nikon D3100 + 50/1,8
 
Dessa produkter tvättar jag mig med varje morgon.
Har innan haft en serie i Lumene som inte längre finns tyvärr. Fungerade jätte bra, men eftersom jag kommit underfund med att jag behöver Mary Kay's återfuktningskräm så testade jag att köra alla produkter från den serien. Detta fungerade dock inte alls för mig, då finnar och liknande började visa sig (precis som de gör om jag inte tvättar mig alls). Valde därför att gå tillbaka till Lumene och provade då deras serie Soft Touch. Fungerar precis lika bra som den andra serien jag hade i Lumene. Så vill ni ha en bra hudvårdsserie - testa Lumene!
 
 
Lumene, Soft Touch, Hydrating Cleanser | 99 kr HÄR.
Börjar med att massera in denna med fingertopparna, på torr hud. Sköljer sedan noga av den från ansiktet med vatten.
 
Lumene, Soft Touch, Hydrating Toner | 99 kr HÄR.
När ansiktet är rent, lägger jag på detta ansiktsvatten med hjälp av en pad. 
 
Mary Kay, Timewise, Age-Fighting Moisturizer | 174,50 kr HÄR.
Avslutar med att smörja in ansiktet med Mary Kay's återfuktningskräm.
 

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: