På små barn märker man hur fort tiden går

2014-10-03 | 18:07:00
Bild från maj 2012
 
Grattis på födelsedagen min älskade, minsta kusin!
Det är helt sjukt vad tiden går fort. Det känns som att det bara var några månader sedan jag tog dina 1 års bilder och i dag fyller du hela tre år. I dag är du den busiga killen istället för den lugna men jag älskar dig precis lika mycket! Grattis Love.
Susanna Maria J

Jag vet! Det är helt otroligt. Min son är nu 10 månader och det händer ju saker med honom varje dag. Skrämmande vad tiden går fort.. Go helg på er :)

Svar: Ja, tråkigt att tiden ska gå så fort. Man hinner knappt med att njuta :/ tack detsamma!
Moa Håkansdotter

2014-10-03 | 19:20:16
Blogg: http://oslofru.com/
Moster

tack fina älskade kusin hälsa Love💖

Svar:
Moa Håkansdotter

2014-10-04 | 01:52:42

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: