5 saker ni kanske inte visste om mig

2014-09-01 | 16:11:54
iPhone 5S + Afterlight
 
1. Jag är värdelös på att dölja känslor.
Är jag sur/på dåligt humör så visar jag det. Jag kan inte "skita i det" och le om jag inte är glad. Lika så när man var mindre och var kär i någon kille... för mig var det omöjligt att dölja att jag inte gillade honom. Syntes lång väg. Haha.

2. Jag hatar fötter.
Tycker det är äckligt på riktigt. Det roliga är att det är mina egna fötter jag har mest forbi för, haha. Och ännu roligare är det att jag faktiskt tar på dem när jag inte är medveten om det. Till exempel när jag kollar TV och är inne i programmet. Usch.
 
3. Jag måste ha minst åtta timmars sömn varje natt.
Får jag inte det så fungerar inte jag. Är på dåligt humör hela dagen.
 
4. Jag skakar alltid av knäckebrödet efter varje tugga.
Haha! Min mamma sa här om dagen att hon tyckte det var så roligt att jag efter varje tugga skakar knäckebrödet så att smulorna hamnar på bordet/golvet/soffan. Det var inte förren då jag upptäckte att jag faktiskt gör det. 
 
5. Jag håller alltid i täcket när jag ska sova.
Om det inte är med händerna så låser jag fast det med benet. Så jäkla rädd att någon ska slita av mig det annars.
ebba

fin du är :)

Svar: Tack fina du :)
Moa Håkansdotter

2014-09-01 | 22:12:14
Blogg: http://enilssonnn.blogg.se
Johana Duggin

fin blogg :)

Svar: Tack! Vad roligt att höra. Du är så välkommen tillbaka!
Moa Håkansdotter

2014-09-02 | 10:44:32
Blogg: http://duggin.blogg.se/

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: