Bilder från en väldigt rolig helg

2014-09-14 | 12:18:46
Nikon D3100 + 50/1,8 eller iPhone 5S
 
I fredags åkte jag tillsammans med klassen till Göteborg.
Huvudaktiviteten med resan var Liseberg men vi var även på två fantastiska studiebesök på Clarion Hotel Post och Göteborgs Turistbyrå. Älskar Göteborg! Så jäkla mysigt, hemvänligt & folket är alltid så glada och hjälpsamma. På Liseberg åkte vi deras nya attraktion Helix - galet häftig & rolig. Ger en bra kick kan man säga! Tog även mod till mig att åka nedsläppet för första gången och är så glad att jag gjorde det. Det var inte så farlig som jag trodde, trots att jag började panikandas när vi var i toppen och straxt skulle släppas neråt. Har i alla fall haft en jätte bra helg - tack allihopa! 
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att höra :)
Moa Håkansdotter

2014-09-14 | 15:15:01
Blogg: http://babustylee.webblogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: