Dessa länder/städer/öar vill jag besöka

2014-09-24 | 12:00:00
Bilder från WeHeartIt, Tumblr och Pinterest
 
 Jag har en lista där jag skriver upp länder/städer/öar jag vill besöka under mitt liv.
Den listan fylls på och bockas av hela tiden och därför är denna lista här nedan så som den ser ut just nu. Jag har säkert en hel del ställen jag vill se som jag inte har fått med, men det är rätt många ställen ändå. Killen bara spärrade upp ögonen för att sedan sucka första gången han såg listan. Haha.
 
Italien
USA England Spanien Grekland Kina Övrigt
Venedig New York London  Barcelona  Santorini Shanghai Cypern 
Rom Mexico Skottland Teneriffa Ios   Barbados
  Florida   Torrevieja     Bulgarien
  Miami   Menorca     Thailand
  Hawaii         Egypten
            Kroatien
            Nya Zeeland
            Bora Bora
            Maldiverna
            Dominikanska Republiken
            Bali
            Dubai
 
Har ni några speciella ställen ni vill besöka innan ni dör? Har ni varit på någon av de ställerna jag vill till?
Hanna Höglund

Ja,Teneriffa och Thailand :*

Svar: Var du nöjd över de resmålen? :)
Moa Håkansdotter

2014-09-24 | 12:01:56
josss.

Jag har varit i skottland och bulgarien. :)

Svar: Var du nöjd över de resorna? :)
Moa Håkansdotter

2014-09-25 | 18:12:24
Blogg: http://underligaste.blogg.se
josss.

Ja, i alla fall Skottland. Det är verkligen superfint! Kan inte fatta att jag inte tog med mig min kamera när jag åkte dit sist (har vart där två ggr) och var där en hel vecka. Naturen är ju underbar. I Bulgarien var jag däremot bara tre dagar för att hälsa på en kompis, men de var på ett partyställe, så kändes mest som vilket partyställe som helst (i ett varmt land då förstås) kan jag tänka mig. :)

Svar: Ja, okej :) ja, när jag åker till Skottland är det ju naturen jag vill uppleva - precis som när jag en dag åker till Nya Zeeland. I Skottland vill jag verkligen se Harry Potter bron!
Moa Håkansdotter

2014-09-26 | 17:15:04
Blogg: http://underligaste.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: