En guidad tur med vietnameser

2014-09-08 | 17:42:55
iPhone 4 eller iPhone 5S
 
I dag hade vi, som jag tidigare skrev, en guidad tur med ett par vietnameser.
Väldigt söta och snälla människor måste jag säga och gud så omtänksamma. När vi presenterade oss så kom de själva fram och tog hand medan de sa sina namn. En av killarna i gruppen tog även fram sitt paraply och höll över mig när solen sken så att jag skulle slippa kisa samt drog ut min stol när jag skulle sätta mig och fika. Kände mig som en prinsessa! Turen gick väldigt bra och jag tror att de, trots den långa rundan på nästan 2 timmar, uppskattade det. Skönt att solen sken så att vi slapp regnet också!
Lydia

Vad roligt!

Svar: Ja, det var skoj! :)
Moa Håkansdotter

2014-09-08 | 17:51:31
Blogg: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: