När man inte hinner göra allt man vill göra

2014-09-18 | 20:01:19
Nikon D3100 + 50/1,8
 
Det är många gånger jag önskar att det fanns fler timmar på dygnet.
I dag skulle det har kommit upp ett DIY inlägg men sedan var jag tvungen att skriva en hemskrivning i religionen eftersom den ska vara inlämnad i morgon och då prioriterade jag den först. Och nu ligger jag här i sängen, klockan är åtta och det är alldeles för mörkt för att fota till det där DIY inlägget. Tråkigt att man inte hinner göra allt man vill om dagarna, men så är det. DIY inlägget får alltså komma upp i morgon istället. Nu ska jag och mannen kolla film. Godnatt & sov gott på er alla!

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: