Pannkakor med sockerkick

2014-09-22 | 17:26:21
iPhone 5S + Afterlight
 
Bilden ovan visar vad dagens lunch blev för mig här hemma.
Fick åka hem efter skolan efter första lektionen. Mår inte helt bra och jag vet inte riktigt vad det är mer än att det både är fysiskt och psykiskt. Har i alla fall suttit i soffan sedan jag kom hem. Kollat serier, läst bloggar och kodat på en ny bloggdesign. Får se hur jag gör med skolan i morgon, kanske är lika bra att vila upp sig denna veckan eftersom vi bara går till och med onsdag. 
amanda

mums vad gott :D

Svar: Ja, det var det också, hihi :)
Moa Håkansdotter

2014-09-22 | 19:32:19
Blogg: http://liindstrand.blogg.se

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: