Throwback Thursday - Liseberg

2014-09-11 | 12:00:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 eller iPhone 3GS
Bilder från senaste gången jag var på Liseberg, år 2012.
 
I morgon åker jag tillsammans med klassen till... GÖTEBORG!
Vi ska besöka lite olika grejer där för att det ska bli en studieresa men huvudgrejen med att åka dit är för oss elever Liseberg. Det var väldigt länge sedan jag var där sist. När jag var mindre åkte jag och familjen dit varje år, men nu har det inte blivit så, så det ska absolut bli roligt att få besöka det igen och åka de nya attraktionerna som tillkommit. Kommer hem lördag kväll igen, så lördag kväll eller söndag förmiddag kommer ni förhoppningsvis få se massa bilder från helgen!

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: