Throwback Thursday - september 2013

2014-09-04 | 16:00:00
Nikon D3100 + 18-55/3,5-5,6 eller iPhone 3GS
 
Enligt bilderna kan man se att mitt september 2013 innebar väldigt mycket fordon.
Pojkvännen kom hem och överraskade mig och alla andra. Han hade precis tagit körkort och körde då hem över helgen. Blev galet chockad och också så glad att tårarna kom. Annars hade jag och tjejerna tjejkväll hemma hos Emelie, jag och Josefin var ute och fotade höstbilder, jag hade min praktik på Giraffen och fick åka Mercedes SLK Cab (gaaaah, lycka!) och jag hittade en snygg bil i en bilaffär. Mamma gjorde även sin födelsedagspresent en dag som var att flyga flygplan över Karlskrona. Ser riktigt härligt ut på bilderna hon tog! Nu väntas att se vad som händer september 2014.

Skriv en kommentar & gör mig glad!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som ser den)


Din hemsida/bloggadress:


Din kommentar: